But first, coffee.

Hola a todos y bienvenidos!
Me presento.

Hello everyone and welcome!
Let me introduce myself.

Me llamo Mar, tengo 22 años, vivo en Barcelona y me he graduado en Comunicación Audiovisual. Actualmente estoy estudiando un posgrado en Comunicación y Periodismo de Moda 3.0.

My name is Mar, I'm 22 years old, I live in Barcelona and I've just finished my Media & Communication Uni degree. Nowadays I'm studying a postgraduate course on Communication & Fashion Journalism 3.0.


Me encanta la fotografía (tanto analógica como digital), adoro los animales y no sabría vivir sin café! Mi mayor vicio son las series de televisión, especialmente las americanas y británicas; pero no dudo en dejar el sofá y salir de excursión a la montaña siempre que puedo!

I love photography (both analog and digital), absolutely adore animals and I could not live without coffee! My life wouldn't be complete if I couldn't binge-watch on american and british tv series; but I still try to get off the couch and go hiking every chance I get!


En este blog encontraréis entradas sobre moda, belleza, estilo de vida y tendencias; junto con algún otro post más casual como recomendaciones de libros, películas o series.
Espero que os guste!
Gracias por leerme,
Mar.

Here you'll find posts about fashion, beauty, lifestyle and trends; amongst other more random posts such as book, movies or series reviews.
I hope you enjoy it!
Thanks for reading,
Mar.

Wearing:
Zara shirt - S/S 2015
Zara swimsuit - S/S 2015
Levi's cutoff shorts - Thrifted 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14521069/?claim=ktjp7mr4hg3">Follow my blog with Bloglovin</a>

CONVERSATION

0 comentarios:

Publicar un comentario